Cechy przedsiębiorcy, które pomogą Ci odnieść sukces

Na pewno potrafisz wymienić wiele cech charakteru, które można przypisać przedsiębiorcom. Jest jednak kilka, które w szczególności pomagają rozwijać mały biznes. Poszukaj ich u siebie – jeśli jeszcze ich nie posiadasz to popracuj nad nimi tak by pomóc sobie w efektywnym i skutecznym działaniu!   Motywacja Motywacja to jeden z najważniejszych czynników do założenia własnego Read more about Cechy przedsiębiorcy, które pomogą Ci odnieść sukces[…]

7 pomysłów na promocję małego biznesu

Kiedy prowadzisz małą firmę może wydawać Ci się, że bez wielkiego budżetu reklamowego niewiele zdziałasz. Każdy poczatkujący przedsiębiorca zachodzi w głowę jak wypromować swoje usługi lub produkty a jednocześnie nie wydać wszystkich posiadanych pieniędzy. Mam dla Ciebie kilka pomysłów jak przy zainwestowaniu swojego czasu, wiedzy i pomysłowości możesz promować swój biznes. Do dzieła! Pomagaj innym Read more about 7 pomysłów na promocję małego biznesu[…]

Dlaczego warto korzystać z konsultacji biznesowych ?

Prowadzisz niedużą firmę lub dopiero zaczynasz swoją przygodę z własną działalnością – wydaje Ci się, że na tym etapie nie jest potrzebna Ci konsultacja biznesowa bo te przeznaczone są dla dużych przedsiębiorstw, które tworzą złożone strategie, plany i określają cele. Nic bardziej mylnego – to właśnie na początkowym etapie rozwijania biznesu konsultacje mogą być bardzo Read more about Dlaczego warto korzystać z konsultacji biznesowych ?[…]

3 proste ćwiczenia sprzedażowe

Każdy zespół sprzedażowy warto raz na jakiś czas przeszkolić. Jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę i zatrudniasz niewiele osób a Twój budżet szkoleniowy jest mocno ograniczony, możesz sam przeprowadzić kilka prostych ćwiczeń. Po pierwsze pomogą one zweryfikować Ci co nieco Twoich handlowców, ich nastawienie do sprzedaży, pomysłowość, umiejętność szybkiej reakcji. Po drugie ewentualnie wyłapane błędy Read more about 3 proste ćwiczenia sprzedażowe[…]

Pierwsza rozmowa telefoniczna z Klientem – o czym warto pamiętać?

Zrób research zanim zadzwonisz do Klienta Dostałeś zapytanie od Klienta? Świetnie, teraz należy wykonać telefon i przeprowadzić rozmowę której efektem będzie przygotowanie oferty sprzedażowej. Zanim podniesiesz słuchawkę przygotuj się do rozmowy. Sprawdź stronę Klienta – nie tylko główną, poczytaj o usługach i produktach, przejrzyj profil na FB, przeanalizuj czy Twój Klient działa lokalnie czy ogólnopolsko Read more about Pierwsza rozmowa telefoniczna z Klientem – o czym warto pamiętać?[…]

Obsługa klienta na każdym etapie współpracy

Niezwykle ważnym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest profesjonalna obsługa klienta. Dla każdej branży będzie to wyglądać nieco inaczej – innego rodzaju obsługi oczekuje pacjent gabinetu stomatologicznego, innego gość hotelu a innego klient sklepu internetowego ze sprzętem ADG. Jednakże niezależnie od tego czy prowadzisz mały biznes online czy świadczysz usługi w prowadzonej przez siebie klinice – Read more about Obsługa klienta na każdym etapie współpracy[…]

8 wskazówek dla małego biznesu – Twoja droga do sukcesu!

  Social media – bądź tam gdzie Twój Klient Błąd, który często popełniają przedsiębiorcy to zachłyśnięcie się social mediami. Zakładamy profile i konta wszędzie gdzie się da. Bez pomysłu, bez strategii i bez konsekwencji bo za chwilę okazuje się, że nie mamy czasu prowadzić 10 profili w 10 miejscach. Przemyśl swoją obecność w social mediach Read more about 8 wskazówek dla małego biznesu – Twoja droga do sukcesu![…]